Chytře na rizika  

TIMo

Software pro evidenci času stráveného na zakázkách a nákladové kalkulace

Software TIMo byl vyvinut společností Advanced Risk Management, s.r.o. jako reakce na potřebu efektivně evidovat čas věnovaný jednotlivým zakázkám (projektům) všech zaměstnanců a počítat náklady na lidské zdroje. Software TIMo je řešen jako dvouvrstvá aplikace s vazbou klient – server. 

K čemu TIMo slouží?

  • Evidence času stráveného na jednotlivých zakázkách
  • Výpočet nákladů na lidské zdroje při práci na zakázce
  • Přehled a nastavení vazeb nadřízený - podřízený
  • Pracovněprávní agenda (volitelně):
    • evidence pracovních a služebních cest
    • evidence nemocenské, neplaceného volna, dovolených
    • konto pracovní doby pro jednotlivé zaměstnance
    • výpočet výše nároku na stravenky 

Výhody využití aplikace TIMo

  • Efektivní plánování zakázek na základě pracnosti obdobných projektů v historii
  • Detailní přehled odpracované doby na jednotlivých projektech
  • Různé úrovně uživatelských oprávnění
  • Bezpečný přístup (uživatelské jméno a heslo)
  • Uživatelsky příjemné a jednoduché řešení, snadná obslužnost
  • Okamžitě použitelné reporty – podle klientů, podle zakázek, podle zaměstnanců
  • Uživatelská nápověda

Pro koho je aplikace TIMo určena?

Společnosti, které hledají efektivní řešení pro evidenci odpracovaného času na jednotlivých zakázkách (projektech) a výpočet nákladů na lidské zdroje.


Prezentace aplikace TIMo

V případě dotazů nebo zájmu o další informace nás neváhejte kontaktovat a domluvit se s námi na prezentaci aplikace TIMo.