OFFICE MANAGER
Společnost Advanced Risk Management, s.r.o. se zaměřuje na poskytování služeb v oblasti finančního řízení a řízení finančních rizik. Jsme menší prosperující společností, která na trhu působí již přes 20 let a patří mezi největší odborníky ve svém oboru. Mezi specifika naší práce patří úzká spolupráce s klientem, tvorba kvalitních a srozumitelných výstupů, reálný vliv na fungování a výsledky podniků a možnost opřít se o širokou základnu znalostí a zkušeností.
Do našeho týmu hledáme office managerku.
HLEDÁME:
- Samostatnou, spolehlivou a loajální kolegyni, která se chce neustále rozvíjet a učit nové věci
- Kreativní kolegyni, která ráda vymýšlí nové postupy a nebojí se přijít s vlastními nápady
NABÍZÍME:
- Zázemí vstřícného kolektivu, který si vzájemně pomáhá a drží při sobě
- Individuální přístup s důrazem na kontinuální osobní rozvoj
- Různorodou pracovní náplň
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Příjemné pracovní prostředí s rodinnou atmosférou
- Různé firemní benefity (podpora vzdělávání, jazykové kurzy, sick days apod.)
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zajištění chodu kanceláře včetně:
- přijímání telefonů, e-mailů a návštěv
- správy databáze kontaktů
- vedení firemního kalendáře
- správy docházkového systému
- přípravy faktur a evidence přijatých faktur, vedení pokladny
- administrativní podpory vedení společnosti
- provozního zajištění společnosti
- zajištění BOZP
- Zajištění konání seminářů včetně:
- přípravy podkladů pro účastníky
- organizačního zajištění seminářů
- Podpora marketingového oddělení a personalistiky.
POŽADUJEME:
- základní počítačové dovednosti (znalost MS Office)
- výbornou znalost českého jazyka a stylistiky
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Máte-li zájem o výše uvedenou pracovní pozici ve společnosti Advanced Risk Management, s.r.o., zašlete svůj podrobný strukturovaný životopis e-mailem na adresu arm@arm.cz. V průvodním dopise můžete rozvést své představy a očekávání o případné spolupráci.