Chytře na rizika  
OFFICE MANAGER

OFFICE MANAGER

Společnost Advanced Risk Management, s.r.o. se zaměřuje na poskytování služeb v oblasti finančního řízení a řízení finančních rizik. Jsme prosperující společností, která na trhu působí již 25 let a patří mezi největší odborníky ve svém oboru. Mezi specifika naší práce patří úzká spolupráce s klientem, tvorba kvalitních a srozumitelných výstupů, reálný vliv na fungování a výsledky podniků a možnost opřít se o širokou základnu znalostí a zkušeností.
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici office manager.

HLEDÁME:

  • Kolegu/kolegyni, který/á se chce neustále rozvíjet a učit nové věci
  • Kolegu/kolegyni, který/á se rád/a zapojí do tvorby nových postupů a nebojí se přijít s vlastními nápady
  • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost, loajalitu

NABÍZÍME:

  • Zázemí vstřícného kolektivu, který si vzájemně pomáhá a drží při sobě
  • Individuální přístup s důrazem na kontinuální osobní rozvoj
  • Různorodou pracovní náplň
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Příjemné pracovní prostředí s rodinnou atmosférou
  • Různé firemní benefity (podpora vzdělávání, jazykové kurzy, sick days apod.)

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Zajištění chodu kanceláře včetně:
    • přijímání telefonů, e-mailů a návštěv
    • správy databáze kontaktů
    • vedení firemního kalendáře
    • evidence přijatých faktur, vedení pokladny
    • administrativní podpory vedení společnosti
  • Zajištění konání seminářů včetně:
    • přípravy podkladů pro účastníky
    • organizačního zajištění seminářů
  • Podpora marketingového oddělení a personalistiky.

POŽADUJEME:

  • základní počítačové dovednosti (znalost MS Office)
  • výbornou znalost českého jazyka a stylistiky
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

Máte-li zájem o výše uvedenou pracovní pozici ve společnosti Advanced Risk Management, s.r.o., zašlete svůj podrobný strukturovaný životopis e-mailem na adresu zarubova@arm.cz. V průvodním dopise můžete rozvést své představy a očekávání o případné spolupráci.